【業務内容】
– 17 Liveアプリ内イベントと連携したタイアップイベントやオフラインイベントの計画・交渉・実施・効果検証・予算管理等を担当する。
-17Liveの認知度、ブランディング向上のためのプレスイベント等の企画立案・実行
– イベント(主にオフライン)を一から企画し、実行、結果検証まで担当していただきます。

【採用要件】
– エンターテエイメント業界等での大型イベントの企画・ディレクション・効果検証経験
– イベント管理のためのKPIとマーケティング手法の知識
– ライブ配信やゲームやソーシャルメディアへの興味

【人物像】
– 社内外に対する高いコミュニケーション能力
– 臨機応変に対応できる柔軟性、 スピード感
– 論理的思考をお持ちで企画力のある方
– 推進力、実行力をお持ちの方
– 課題解決型のマインドである。特にタフな目標に対しても、課題指摘よりも実現するための方法論を考える
– 柔軟かつ対人に好まれ、前向きな性格
– 魅力的なキャラクターを持つ
– 改善への努力を欠かさない性質

【条件】
-800万

【ご経験イメージ】
– 広告代理店、イベント会社などでイベントの企画から結果までPDCAを回していた方(ディレクション、オペレーションだけの方は難しいです。)

ーーーーーーーーーーーー

◆Responsibilities Summary
– Planning event from start to finish according to requirements, target audience and objectives
– Coming up with suggestions to enhance the event’s success
– Preparing budgets and ensuring adherence

◆Responsibilities
– Plan event from start to finish according to requirements, target audience and objectives
– Come up with suggestions to enhance the event’s success
– Prepare budgets and ensure adherence
– Source and negotiate with vendors and suppliers
– Be in charge of hiring personnel (DJs, waiters, etc.)
– Coordinate all operations
– Lead promotional activities for the event
– Supervise all staff (event coordinators, caterers, etc.)
– Approve all aspects before the day of the event
– Ensure event is completed smoothly and step up to resolve any problems that might occur
– Analyze the event’s success and prepare reports

◆Requirements
– Proven experience as event manager
– Skilled in project management
– Knowledge of KPIs and marketing techniques for event management
– Computer savvy
– Outstanding communication and negotiation ability
– Excellent organizational skills
– A knack for problem-solving
– Customer-service orientation
– A team player with leadership skills
– BSc/BA in PR, marketing, hospitality management or related field is preferred

【勤務地】

東京都港区北青山2丁目12−28 青山SEISANビル2階(外苑前駅 徒歩4分)
MAP:https://goo.gl/G4RHCA
外苑前駅3番出口を出て、信号を表参道方向に渡り一つ目の信号を右に進み一階に雑貨屋ACTUSさんが入っているビルの2階です。

応募する